Czym jest reklama obecnie? Hmm… jeżeli mielibyśmy wytłumaczyć to za pomocą kilku słów, to myślę że jest „robieniem hałasu” A wydaje nam się, że Twoja firma właśnie tego potrzebuje. I choć może prywatnie za „reklamą” nie przepadacie - wyłączacie telewizor, zamykacie reklamy w Internecie, odwracacie wzrok od bilbordów - a nawet nazywacie ją irytującą - to ona mimo wszystko działa. My również uważamy niekiedy reklamę za uciążliwe zło i jak najbardziej się z tym zgadzamy. Dlaczego? To proste. Reklama nie ma być „choinką” całoroczną. Nie ma świecić wszędzie i o każdej porze. Szkoda na to budżetu, bo działania marketingowe nie są tanie. A dodatkowo, po co płacić za reklamę tam, gdzie ona nie jest skuteczna. Dlatego...
Czym jest reklama obecnie? Hmm… jeżeli mielibyśmy wytłumaczyć to za pomocą kilku słów, to myślę że jest „robieniem hałasu” A wydaje nam się, że Twoja firma właśnie tego potrzebuje. I choć może prywatnie za „reklamą” nie przepadacie - wyłączacie telewizor, zamykacie reklamy w Internecie, odwracacie wzrok od bilbordów - a nawet nazywacie ją irytującą - to ona mimo wszystko działa. My również uważamy niekiedy reklamę za uciążliwe zło i jak najbardziej się z tym zgadzamy. Dlaczego? To proste. Reklama nie ma być „choinką” całoroczną. Nie ma świecić wszędzie i o każdej porze. Szkoda na to budżetu, bo działania marketingowe nie są tanie. A dodatkowo, po co płacić za reklamę tam, gdzie ona nie jest skuteczna.
Dlatego warto wskazać różnice kiedy reklama działa - a kiedy jest mało skuteczna. Podstawą każdej dobrze przygotowanej reklamy jest jej CEL i odpowiednia GRUPA ODBIORCZA. Jeżeli potencjalny klient potrzebuje produktu lub usługi – i znajdzie waszą reklamę w odpowiednim miejscu i czasie – będzie nie tylko wdzięczny za waszą ofertę – ale także doceni wasze wyczucie i dobry styl. Dlatego rozważnie inwestuj w reklamę. Jeżeli już dojrzałeś do decyzji o reklamie? Przemyśl w jaki sposób chciałbyś się reklamować. Konsultuj swoje pomysły ze specjalistami. Znajdź cel i odpowiednią grupę odbiorców. Zastanów się jakie korzyści taka forma reklamy ma przynieść Twoim klientom oraz jakie potrzeby ma zaspokoić. np. Szukasz dobrego prawnika - skontaktuj się z naszą kancelarią, która pomaga przy dochodzeniu odszkodowania. Jest wielu prawników, wiele specjalizacji prawniczych - celuj konkretnie i odpowiednio dobieraj komunikat do produktu. Mów co masz i co możesz dla klienta zrobić lub co możesz mu ułatwić.
Samo stwierdzenie, że reklama jest mojej firmie potrzebna to za mało. Nie reklamuj się tylko dlatego bo: ”tak robi Twoja konkurencja”, „nie reklamuj się bo uważasz, że każda firma musi się reklamować”, „ Nie reklamuj się, jeżeli nie masz określonego planu - co chcesz osiągnąć”